Strony

środa, 6 września 2017

August snaps



Wyjawianie sekretów najbardziej zwariowanej nocy mojego życia :)


 Rosyjski obiad




 Najlepsze lody jakie jadłam w życiu! Dziękuję, mój wąsiku!



Prezent z Amsterdamu od mojej Pati!


Jeden z naszych zdrowych wypieków :) gorąco polecamy bułeczki twarogowe z jażynami! Szczególnie z masłem orzechowym po zapaleniu jointa! :D


Polski obiad dla Niemieckiego kolegi :) Mama byłaby dumna



Niespodzianka od mojego najsłodszego Hiszpana! Znalazłam te kwiatki w skrzynce na listy ^^


Jeden z tych wieczorów z Netflixem, jointem i dużą ilością jedzenia!



Wycieczka do Duesseldorfu z Marysią. Zakochałam się w tym mieście...



Już tęsknię... :(


Haha, niespodzianka w pracy! Chujowa Pani Domu











Kiedy w sierpniu musisz założyć sweter...



Zakupy w naszym ulubionym sklepie. Zalando Outlet, tęsknię



 



 

Co jest definicją szalonej nocy? Znam już wiele, ale myślę, że ta noc mogłaby również być jedną z nich

Obowiązkowy środek transportu w Muenster. 


 



Schwabska kolacja. 


 


Polsko-meksykański wieczór.Podczas tego semestru pokochałam latynosów. Nikt nie potrafi się tak dobrze bawić jak oni, tak dobrze ruszać, być tak otwartym.. I to wszystko bez alkoholu! XD

  

Ostatnia pizza w Happy Italy w Enschede


Ostatni mrożony jogurt w YoMaro

 


Ostatni bieg nad Aasee



Ostatnia kolacja w Niemczech. Currywurst z tatą i bratem.


I ostatni spacer w Muenster... 


Pożegnanie z pokojem. Tak smutno wyglądał tylko, kiedy się wprowadzałam... 





I pierwsza kawa w Polsce! 



I pierwsza jazda samochodem po pół roku!

Siedzę w moim rodzinnym domu i myślę o tym, że kolejny miesiąc dobiegł końca. Kolejna przygoda zakończona. Kolejne wspomnienia skolekcjonowane. I mimo, że łamie mi to serce, że tęsknię za wszystkim, że na samą myśl mam łzy w oczach - wiem, że było warto. Poznałam świetnych ludzi, ogromnie dużo się nauczyłam, odwiedziłam wiele pięknych miejsc, spróbowałam mnóstwo nowych rzeczy. Wiem, że gdybym została w Polsce, nie doświadczyłabym nawet połowy tego wszystkiego. Poza tym sama ja zmieniłam się o 180 stopni. Mam zupełnie inne podejście do wielu spraw niż te 10 miesięcy temu. Jestem bardziej otwarta, bardziej tolerancyjna, odważniejsza. Teraz już wiem, że są ważniejsze rzeczy w życiu niż pieniądze, studia, praca, że nic nie zastąpi Ci przyjaciół, rodziny, że są rzeczy w życiu, których nie można kupić za żadne pieniądze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz