Strony

czwartek, 1 września 2016

boyfriends







cardigan - second-hand
t-shirt - second-hand
jeans - pull&bear
shoes - h&m
bag - second-hand

 phot. by Marcin

Dzisiaj mój pierwszy wolny dzień! Koniec sezonu, koniec pracy. Ale wiecie co? Ja chyba już tęsknię! Wcześniej na wszystko brakowało mi czasu, a teraz zupełnie nie wiem co robić! Miałam przeleżeć cały dzień w łóżku, ale już mi się to nudzi i mam ochotę gdzieś pójść :) Chyba w końcu ruszę tyłek i pójdę chociaż do sklepu...
I uwielbiam spodnie ze zdjęć! Są bardzo wygodne i pasują do wszyskiego! 

Today is the first day of my freedom. The end of season, the end of work. But you know what? I miss it already! Previously there wasn't time for anything, but now I don't even know what to do with this free time! I was going to lie in bad all day but I will go shopping at least, I guess... 

I love pants from these photos! They are so comfy and match to everything!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz