Strony

środa, 1 czerwca 2016

MAY SNAPS

Excactly! 

 

Prawdopodobnie najładniejszy dworzec jaki w życiu widziałam :) (Bremen)

Probably the most beautiful station I have ever seen :) (Bremen)

 

 Nasze ostatnie wagary! I piwo, które po zrobieniu zdjęcia przelaliśmy sobie do plastikowych butelek :D 

Our last truancy! And the beer which we poured to plastic bottles after taking a photo :D that's because in Poland you cannot drink alcohol in public place
 Moje majowe śniadania! Zdecydowanie ulubiony posiłek w ciągu całego dnia!

My may breakfasts! That's my favourite meal during the whole day!



Mój pierwszy chleb! Wyszedł pyszny! I przede wszystkim zdrowy!

My first bread! It was delicious! And healthy! 


 Piwo na plaży to jedna z tych rzeczy, za którymi się tęskni przez całą jesień i zimę! Czekam na wakacje, żeby móc spędzać czas w ten sposób codziennie!

The beer on the beach is one of the things for which we miss all autumn and winter! I'm waiting for summertime to spend time in this way every day!











 Standardowy poranek w czasie majówki :D 

A standard morning during a long may weekend :D
 

 Pierwszy koktajl truskawkowy w tym roku. Truskawki jeszcze nie są tak pyszne, jak powinny być, ale to nie zmienia faktu, że bardzo tęskniłam za tym smakiem!

The first coctail in this year. Strawberies are not as tasty as they should be, but the fact is I missed this taste so much! 

 Najlepsze lody w Koszalinie!

Best Ice-cream in Koszalin!

Dużo się działo w tym maju! Przez to wydaje mi się, że był wyjątkowo długi :) Nie mogę uwierzyć,jak ten czas szybko leci! Chciałabym, żeby te moje studia trwały wieczność... Nie jestem gotowa na dorosłe życie!

So much have happend in May! That's why I think it has been very long month :) I can't belive how fast the time goes! I wish my studies lasted forever... I'm not ready for an adult life!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz