Strony

piątek, 17 czerwca 2016

birckenstock


Przepraszam, że dzisiejsze zdjęcia to buty i moje nogi, ale chciałam dodać cokolwiek, przywitać się. Kupiłam najbrzydsze buty świata i zakochałam się w nich! Już się nie mogę doczekać, ale dodam tu z nimi jakąś stylizację!
Ostatnie tygodnie to był dla mnie koszmar, ledwo się ze wszystkim wyrabiałam. Teraz jestem w domu, mogę trochę zwolnić tempo, nabrać siły na kolejny, ostatni tydzień egzaminów. Niestety o zupełnym relaksie nie ma mowy, ponieważ moja babcia trafiła do szpitala i nie jest dobrze :( ale ciągle wierzę, że będzie dobrze... musi być! 
Mam nadzieję, że wszystko się uspokoi, że będę mogła robić zdjęcia i dodawać posty. A tymczasem proszę o cierpliwość..

I'm sorry for these photos (shoes and my legs -,-), but I wanted to add anything and say hello.I've just bought the ugliest shoes ever and I'm in love! Can't wait to add an outfit with them!
Last weeks were horrible, I had barely had time for everyday's activities like eating! Now, I'm at home, I can slow down, get some strange for last week of exams. Unfortunately, there is no way to relax at all, because my grandma is at hospital :( but I still believe that everything will be ok! 
I hope that everything will calm down and I can take photos and add them here. Btw. I ask you for patience....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz