Strony

czwartek, 21 kwietnia 2016

hype



blouse - second-hand 
jeans - Bershka
shoes - Adidas

Wracam po krótkiej przerwie! Tyle rzeczy ostatnio zajmuje mi głowę, że nie ma w niej miejsca na bloga... a dodatkowo są studia, które również niczego nie ułatwiają jeżeli chodzi o bloga. Ale staram się, wstaję rano, robie zdjęcia i dodaję cokolwiek, żeby uniknąć zastoju i nie wypaść z rytmu. Poza tym to, że ktoś w ogóle ogląda to, co tu dodaję, jest ogromną motywacją! 
Na jednym ze zdjęć musiałam pochwalić się moimi długimi włosami! Uwielbiam je :) Pierwszy raz w życiu udało mi się je tak zapuścić. Przez większość mojego życia moje włosy wyglądały mniej więcej tak:

 
Więc sami widzicie, że jest się z czego cieszyć :D Ok, ja wracam do nauki, a Wam życzę miłego dnia!

After a short break, I'm comming back! Lots going on in my life, so I don't have much time for blogging. And my studies also don't facilitate it... But as you can see - I'm trying! I wake up early in the morning, take photos and add something to avoid stagnancy and don't fall out of rhythm. Furthermore, the fact that anyone is looking here is a huge motivation for me!
On one of the photos I had to boast my hair! I love it! This is the first time I have had such long hair! For my whole life I had hair lenght like on the photo above. So I think that I have a reason to be happy :) Ok, I'm comming back to learning and wish you a good day

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz