Strony

środa, 16 marca 2016

khaki





 
pants - Cubus
shirt - Bershka
shoes - Bershka
coat - ZARA

Jeden z piękniejszych dni tego roku! Znowu poszłam na uczelnie i okazało się, że nie ma zajęć, więc moja grupa postanowiła to wykorzystać i już o 10 siedzieliśmy w pubie i piliśmy piwo! :) Poza tym czy tylko ja tak mam, że razem z pojawiającą się wiosną, wracają mi chęci do życia? Dzisiaj postanowiłam wykorzystać piękną pogodę i wybrałam się na spacer nad Brdę, żeby zrobić zdjęcia. Okazuje się, że Bydgoszcz jest całkiem ładna, kiedy za oknem nie jest szaro i ponuro. 
Spodnie ze zdjęć są stare, miałam zamiar je sprzedać, ale chyba dam im drugie życie. Coraz chętniej je noszę i pojawia mi się coraz więcej pomysłów, co do tego, z czym je łączyć. Koszula również je stara, ma już chyba 3 lata, ale wciąż bardzo ją lubię! Pasuje praktycznie do wszystkiego

One of the most beautiful days of this year! I'd gone to the Uni and it turned out that classes are cancelled (again). My group decided to use it and at 10 a.m we are sitting in a pub a drinking beer! Besides, am I the only person who is blooming together with upcomming spring? Today, I'd decided to use it and I went for a walk and took some photos. It turnes out that there are beautiful places in Bydgoszcz, when there is not only gray and gloomily outside the window. 
The pants are old, I wanted to sell them, but I think, I'll give them a second life. I wear them more often and I have a lot of ideas about matching them with other clothes. Shirt is also old (3 years old, I think), but I still like it very much! It fits to almost everything!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz